Saturday, June 19, 2010

‘n Aand uit saam met iemand spesiaal

Vanaand was Dad's & Daughters' evening by ons kerk. Ek en Carissa het opgedress - ek het ewe ‘n pak aangetrek, met das en al. (Dis nie iets wat ek gereeld aantrek nie - dis net vir spesiale geleenthede.)

Elke pa en dogter het hulle eie tafeltjie gehad, en ‘n ligte ete gekry.

Die aand was baie lekker, en dit was goed om ‘n slag iets alleen te doen met my special nommertjie. Terwyl ek met haar sit en gesels aan tafel, kyk ek na haar, en besef net weer hoe mooi my oudste meisiekind is. Hulle het ‘n stukkie van “Father of the bride” gewys, en ek hoop sommer dadelik dat dit nog baie lank gaan wees voordat ek haar by ‘n troue moet weggee.

Sy sê sy wil eendag met ‘n man soos Pappa trou - hy moet kan Afrikaans praat, sê sy vir my.

My ou special nommertjie. Kyk hoe mooi het ons gelyk:

IMG_8455b

1 comment: